
Jarosław Tężycki
Współwłaściciel, prezes zarządu
Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej oraz Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Szczecińskiego. W firmie LTEC odpowiada za nadzorowanie Działu Realizacji firmy LTEC oraz zarządzanie finansami.
1997-2004 – praca w firmie Bonelli Sistemi na stanowiskach handlowych, a następnie, jako kierownik Oddziału Warszawa
2004-2005 – praca w firmie Andover Controls na stanowisku product managera
2005–2008 – praca w firmie Delta Controls na stanowisku product managera
2008 – wspólnik w LT System Consulting Sp.j.
Od 2011– prezes zarządu LTEC Sp. z o.o.

Tomasz Szolc
Współwłaściciel, wiceprezes zarządu
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W firmie LTEC odpowiada za strategię oraz politykę rozwoju i sprzedaży firmy.
2004-2006 – Handlowiec w firmie ID Electronics Sp. z o.o.
2006-2010 – Regionalny Kierownik Sprzedaży w firmie ADT Fire and Security Sp. zo.o.
2010-2013 – Dyrektor Sprzedaży w firmie Security System Integration S.A.
2013-2016 – Dyrektor Sprzedaży w firmie Agis Fire &Security
Od 2016 roku jest Wiceprezesem Zarządu LTEC Sp. z o.o.

Łukasz Szymura
Członek zarządu
Absolwent Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Informatyki Akademii WIT w Warszawie. W firmie LTEC odpowiada za Dział Techniczny i R&D.
2008-2020 – praca w firmie Delta Controls na stanowisku specjalisty ds. automatyki a następnie kierownika Działu Projektowego
2020-2023 – praca w firmie LTEC Sp. z o.o. na stanowisku kierownika Działu Projektowego BMS
Od 2023 – członek zarządu i dyrektor techniczny LTEC Sp. z o.o.

Tomasz Kotala
Członek zarządu
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej. Studia ukończył w 2009 roku. Odpowiada za pracę działów Ofertowego, Projektowego i Działu Centralnych Zakupów. Do jego obowiązków należy również sprawowanie nadzoru nad oddziałem firmy LTEC we Wrocławiu.
2008-2013 – zatrudniony w firmie SSI S.A na stanowisku Kosztorysanta, a następnie Kierownika Biura Kosztorysowego
2013-2016 – Kierownik Biura Kosztorysowego w firmie Agis Fire and Security
2016 – prokurent, a następnie członek Zarządu LTEC Sp. z o. o i Dyrektor Przygotowania Inwestycji firmy

Dagmara Tężycka
Prokurent
Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie. W firmie LTEC kieruje Działem Administracji, Księgowości i HR.
2003-2005 – praca w firmie Ronson Development na stanowisku Asystentka Prezesa Zarządu
2006-2008 – Specjalista ds. Obsługi Klienta w firmie Tricomp
2008-2009 – Specjalista ds. Serwisu w firmie ADT FIRLTEC SP. Z O.O. E and Security Sp. z o. o.
2009-2011 – Specjalista ds. Administracji/Office Manager w LT System Consulting Sp. j.
2011 – Dyrektor Działu Administracji w LTEC Sp. z o.o., Prokurent.